tisdag 28 april 2009

Fuck you very-very much

Comhem tycker inte att jag nödvändigtvis måste ha internet varje dag. Och det är ändå inte det som stör mig mest i dag.
Här är lite annat som retar gallfeber på mig:
  • Gång på gång på gång visar det sig att anställda människor stänger av datorn och går hem när dagen är slut. Det bara är så. Tyvärr. Lägg aldrig ditt liv i händerna på en löneslav.
  • Jag hittade en (1!) pastaskruv i min pastasallad. Den måste hamnat där av en slump.
  • Måste göra en telefonare med Ernst Kierstieger. Punkt.
  • Övervägde att lite härligt skita i allt och lägga mig och titta på skön eftermiddagsskräp-tv, men då var comhem där med andra åsikter igen. Varför betalar jag för deras tjänster? Eller, rättare sagt, brist därpå.
  • Människor som envisas med att klä sig i konstfibrer.
  • Människor som klär sig i konstfibrer och röker.
  • Människor som klär sig i konstfibrer, röker och pratar babyspråk med sin partner.




Här hemma går Lily Allen varm och det här inlägget publicerades inte i den sekund det skrevs. Icke.

4 kommentarer:

It´s all about me sa...

Och Linda Rosings blogg.

Det där med att stänga av datorn när dagen är slut gör jag oxå, med min pisslön tänker jag INTE jobba gratis liksom! Anställd mig på heltid och ge mig en bra lön så jobbar jag över med glädje.

Beatrix Vnunk sa...

IAAM: Finemang, jag hoppas på att du blir undantaget som bekräftar regeln.

my sa...

Oj, vilka kängor! :-)
Konstfiber är helt klart ett osmart drag.

Beatrix Vnunk sa...

Yttermyr: alltså lukten av konstfibrersvett... i kombo med rök. Rys.