lördag 13 oktober 2007

stream of consciousness - media-experience

nu mördar de och tar limousin till sina offer, jag har minsann inte råd att åka limousin vilken tur då slapp jag bli mördare. Fast det har inget med pengarna att göra, det är min goda uppfostran. Vi hade inga pengar att mörda för. Där ser man hur det går. Slå ihjäl folk med designerskor. Dem borde man ju skicka till afrika. Man kan behöva skor fast man är barbröstad. Sanden är så ohyggligt varm. Fast de är inte riktigt som thailändskor ändå. Fulare. Vi har inte råd med semester i år. Vi betalar ju skatt. Så nu har överklasspacket råd att åka limo. Men jag blir inte kåt av barn. Nej, nej, herregud, jag har ju egna. Fast det ingår ju mer i deras kultur. Kolla bara på araberna; de mördar ju sina döttrar. De har ingen jämställdhet, annat är det här. Även om jag nog tycker att jämställdheten har gått lite för långt. Män måste ju få vara män och kvinnor kvinnor. Joråsatte. Jag och anders har aldrig varit otrogna. Vi har normer. Ett sunt hem bygger på sunda värderingar. Våra barn åker inte limousin, så har de heller inte blivit mördare. Vi skickar våra gamla kläder till röda korset. Vi slåss inte med skor. Så går det när man tror att man är förmer. Mina föräldrar slet hela livet. Och det är tacken. Ungjävlar. De borde skjutas. I vår familj är vi mot hämnd. Våld föder våld. Men i usa har de fått ner kriminaliteten. Tänk att vem som helst får skaffa barn när det är så svårt att ta körkort. Är det speciellt körkort för limousin? Nej, då har man så klart chaufför. Fast man kanske inte borde åka med, svarta män är vanligtvis våldtäktsmän. Det är deras kultur. Det är så mycket krig där. Sen kommer de hit med fel värderingar. Man borde ha betyg i ordning och uppförande i skolan. Och medborgargarden.

Inga kommentarer: