fredag 31 oktober 2008

med livet som insats

jag ska snart bege mig ner på stan för att köpa en födelsedagspresent till min man. Jag har haft ångest sedan i går. Varenda jävel är ju ledig och helghysterisk. Det är fruktansvärt oproffsigt av mig att inte tänkt ut detta tidigare. Och ädelt att utföra. Ijenklien är det en present i sig att jag utsätter mig för det. Trängas med helgpacket på nk - det är kärlek.

Jag har strul med kommentarer. Alla kan inte kommentera, i de två senaste inläggen har hela möjligheten försvunnit och så tror jag mig ana att en hel del superlativ har försvunnit. Bland annat har jag på känn att kristina lugn och andra valda delar av kultureliten har varit inne och påpekat min förträfflighet och dessa kommentarer har bara fallit bort.
Det är inte på flit och liksom vilken myndighet som helst kan jag lova att jag har tagit tag i det och "jobbar så fort jag kan". Det är snart din tur.

Inga kommentarer: