fredag 17 september 2010

Milf

Jag, ungen och ungens far startade fredagskvällen hos den lokala dvd-uthyraren. Någonstans i gränslandet godis, glass och entré uppenbarade sig en rosaklädd fyraåring med pikant uppnäsa, korrekt Maclaren-vagn och liten pussmun. Med sig hade hon sin morsa som bara kan beskrivas som gubbsjuk dröm. Lite Barbie goes rocknroll. Långa lockar, dockansikte, attityd, svarta skinnbrallor, hållning, pondus och fylliga läppar. Jag dog. Jag glodde på hennes tajta lilla rumpa och min hjärna låste sig på "bend over, bitch!".
Nu vet jag hur det är att vara heterosexuell man. Coolt.


8 kommentarer:

Frau Anna sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Nu vet du hur jag har det *blink-blink-smiley*

Åh, vilket gott skratt jag fick, tack!

Rasande Rose sa...

Hahahahah.. *tummen upp*

Michanek.blogspot.com sa...

Och Olle? Var glodde han? Bland Teletubbiesfilmerna?

Johan sa...

...ja, det blir ju liksom inte samma sak om du binder din man över köksbordet och sen låter klatchande örfilar läxa upp hans skinkor samtidigt som du säjer: "-Din rackare, din stygging! Du har busat nog nu!". Det blir inte samma grej va?

my sa...

Jag är också nyfiken på var Olle glodde? Såg han inte ens uppenbarelsen?

Beatrix Vnunk sa...

Olle låter hälsa att han såg henne, att hon var snygg, men han vet inte om han vill ligga med henne:
(på sjötoftamål) faaan, hon va snygg, men hon kan ha varit dum i huvudet.

Han är oändligt mycket mer nyanserad än jag.

Kim M sa...

Grattis!
Själv väntar jag ännu på att få uppleva den känslan.

Beatrix Vnunk sa...

Kim: Plötsligt händer det!