måndag 10 december 2007

mina älskade väninnor

jag skriver samtidigt som jag skrajset fjortiskollar (med ett öga) den vider-hemska "instängd". I filmens början träffas ett skönt tjejgäng. Riktiga äventyrare som klättrar, hoppar och gör skitcoola farliga grejer ihop. Jag suckade längtansfullt och beklagade mig över att jag inte har ett sånt tjejgäng att lajja med.
- jag vill också klättra i grottor med mina girls, gnällde jag imponerat till olle.
- jamen ni får ju sätta igång, konstaterade han. Dra ihop dina tjejer och äventyra.
- jamenellerhur, de är ju för fanken helt alkoholiserade hela bunten, ynklade jag tillbaka.
Men så här i filmens crescendo måste jag be att få be alla mina homies om ursäkt. Jag tittar på när sarah flyr för livet, instängd i grotta tillsammans med vitslemmiga grottäckel och tänker;
-Detta kan omöjligt hända med mina söt-alkade tjejer! Mina fina brudar.
Hoppas vi snart ses på en drink!

ps! nu ca 10 minuter kvar av filmen och endast 2 överlevande, klart bättre statistik på krogen

Inga kommentarer: