söndag 9 december 2007

oh, yes he will be mine

Jag vet att många säger det, men i mitt fall är det sant på rikt - jag och carl-einar häckner passar verkligen i hop. Och jag är säker på att han också skulle tycka det om vi möttes. Jag måste förtydliga: jag är carl-einar trogen i vått och torrt. Jag och charlie är jämngamla och det var kärlek vid första ögonkastet. Redan från början då folk bara tyckte han var äcklig och konstig var jag förlorad. Jag vill minnas att han hette wicmac på den tiden. Förälskelsen stod sig. Inte ens när pöbeln blev förtjust och utnämnde honom till sveriges sexigaste man 1992 lät jag mig skrämmas. I en kortare period var jag till och med tillsammans med en look-a-like i brist på originalet. I dag är han inte fullt så het, börjar bli gammal och provocerar ganska lite, men jag står troget vid hans sida.
Jag är löjligt lojal. Fråga min mamma. Fråga mina vänner. Fråga alla mina gamla pojkvänner. De har alltid varit helt införstådda med att de i en eventuell valsitutation...

I går såg jag hans show pusseldrömmar på orionteatern. Helt lysande och rekommenderas varmt. Jag gnällde som en hund till sällskapet:
- snälla får jag klappa...!?

Problemet är att vi börjar bli lite till åren och det känns aningen brådis om det ska bli tal om annat än rullator-romans. Pusseldrömmar pågår fram till den 12 januari och föremålet för min ömma låga måste ju bo någonstans här i faggorna under tiden!? Så min närmaste mission är att ta reda på var. Därefter är planen att få honom full och bakfull. Jag har nämligen läst någonstans att kvinnan han letar efter måste vara fin och förstående när han är bakfull. Jag ÄR mycket förstående till bakfylla. Jag har många års erfarenhet. Av bakfylla. Min egen och andras. Det kan egentligen inte gå fel.

Om, fallifall, jag inte lyckas jaga rätt på honom här i stockholm vill jag be mina göteborgska läsare om hjälp; var hittar jag honom på hemmaplan!?
Svar till: "jag hjärta carl-einar - 07"

Inga kommentarer: