måndag 23 juni 2008

all by my self

inga solglasögon
inga pengar
ingen aning

Jag har förlorat en hel del;
sömn, kondition, initiativförmåga och ett gäng hjärnceller.

Dessutom har jag en fruktansvärd separationsångest. Jag har liksom vant mig vid villa vacker och dess lika vackra ägarinna.
Jag vill ha benny, curly, dogge, harry, svensson, pelle, sara och james-mikal i min direkta omgivning hela tiden jämt.
Så här har det varit ända sen jag var en mycket liten annan-sara.
När jag var hos mamma grät jag hejdlöst när jag skulle lämna henne för pappa. När pappa skulle lämnas var jag otröstlig. Samma visa hos mormor. Jag tror banne mig att jag bölade när jag skulle lämna bästisen anna efter en eftermiddags lek. Jag klarar inte av separationer.

Nu längtar jag efter sundsvall. Inrullad i en mycket vacker poncho som snuttefilt.

Bonus!
Jag fick ett ansikte på vitblogg. Lika charmerande som han skriver. Ni som inte redan läser börja genast här! Lågfrekvent uppdaterad men apakul.

Inga kommentarer: