måndag 23 juni 2008

solen, spriten, ljuset

miss summer i norrland aspirerar på miss world, men ljuset och spriten har drivit mig till en vaka som skapat förvirring. Jag tror man skulle kunna bli galen av att leva i evigt ljus och alkohol. Eller så blir man bara norrlänskt trevlig och förlänas dubbelnamn. Vad vet jag. Jag är för trött för att hajja.

Villa vacker visade sig från sin mest fantastiska sida. Jag och min bror startade midsommarafton med yoga på bryggan, därefter red stripe på altanen, middag i den fantastiska vinkällaren, fett med kärlek och underbara människor.

//Anna-Sara - skall uttalas med tydligt bindestreck och tyngd på första och sista "a"






PS! det finns en bykrog nära villa vacker som heter smedjan. Olle envisas med att kalla den stian av mer eller mindre klar anledning. På midsommardagen blev olle uppropad på scen av bandet och delar av publiken. Detta eftersom de helt säkert visste att hans sanna namn var tommy nilsson.
- Jag har ont i halsen, ursäktade sig olle-tommy och klev ner.
En arg kvinna med passion för tommy och stor besvikelse lät meddela att olle var citat: "dum i huvudet och bög". Detta finns på usel mobilkamerafilm. Jag återkommer när jag kollat kvalitén.

Inga kommentarer: