onsdag 18 juni 2008

de e roligast för dem själva

Glada. Inte.

ah, så där va?
Egentligen fattar jag inte...? varför håller man på? Det har ju inte varit riktigt kul sedan 1994. Och i princip måste jag, motvilligt, ge herr rosén rätt. Han har varit inne på det här spåret en längre tid och varnat.

Min svåger säger alltid surt efter förlust:
- det är roligast för dem själva.


Det är en fin devis. Jag adopterar den.
Det är roligast för dem själva.

Jag försökte få guddottern ida att intressera sig för sin blivande svärfar - zlatan - men förgäves. Smart unge.
En dag kvar - sen villa vacker i sundsvall!
Jävlar vilken fin miss summer. Hon vinner nog miss world!

*Alla som är med på bild är tillfrågade om de vill läggas ut på nätet.
För framtiden är det lite viktigt när lagstiftningen ändras. Tackolov.

Inga kommentarer: