lördag 8 november 2008

önskelista

för er skull är jag ute i god tid. Ni får väl samtala så jag inte får dubbla uppsättningar av något. I vissa fall vore det förödande. Till exempel har jag alltid önskat mig ett adopterat barn. Helst från Sydafrika, men min bohemiska livsstil minst sagt försvårar den här adoptionen. Det vore fint om någon kunde köpa en grabb åt mig. Men bara en. Ok? Vidare vill jag ha:
  • ett fint exemplar av zohar
  • sommarstuga på hydra
  • madonnas pt
  • ett ödmjukt sätt
  • en katt, helst en siames. Eftersom jag inte riktigt gillar bruket av innekatt behöver jag även något slags boende. Fast jag måste bo i lägenhet rätt centralt...ja, ja, det där får ni lösa själva. Det är ju min födelsedag, jag kan inte behöva fundera ut allt själv
  • årskort hos en skicklig idrottsmassör - gärna ulf kihlman

Jag kommer fan inte på något mer.
Jo, förresten, jag vill absolut under inga omständigheter ha några resor.

...jag tar även tillfället i akt att unna mig att låta bli att önska fred på jorden. Jag vill hellre ha fina saker till mig personligen.

Inga kommentarer: