onsdag 23 januari 2008

onsdag

en stor del i mitt jobb utgörs av att uppdatera och hålla ordning på ett gäng hemsidor. Ironiskt nog har jag själv varit domän-lös i ett års tid - under parollen "jag fixar det sen". Jag har vaknat varje dag och känt mig ouppkopplad. Men nu jäklar ser det ut att röra på sig. Inom kort (i alla fall bergis inom 2008) kommer jag åter ha en hemsida. Tyvärr är det ett par saker "som jag ska ta tag i först". Icke desto mindre är formgivningsgenit kenneth på newaction kontaktad. Allt kommer att bli bra *händerna i fickorna, en fot i taget och visslar belåtet*.

Lillasyster johanna kommer på besök från ume.

Guddottern (med vidhängande föräldrar) på middag i morgon.

När jag är på det här humöret vill jag alltid ikläda mig mina träskor och pyssla.
Gud är god och jag har grönt ljus hela vägen.

Två av mina nära mår riktigt dåligt och jag kan inte smitta dem med mitt välmående. Det är förbannat dåligt ordnat.

Det var allt för idag.

Jo, en grej till: jag och yttermyrskan har skaffat en blogg för att tvinga oss själva lite. Här kan ni kolla våra seriösa, mindre seriösa, privata och offentliga projekt.

Inga kommentarer: