onsdag 5 augusti 2009

Diverse v 32

Hantverkarna är tillbaka. Köket är helt demolerat och middagar intas nu på Tranan, Tennstopet eller Gömstället en tid framöver. Det gör egentligen inget.

Med cirka 90 dagar kvar till förlossning fördelar jag min ångest jämt över graviditetsleda och förlossningsskräck. Jämna plågor har fått en konkret innebörd.

På söndag ser jag Madonna live för tredje gången. Och missar Uppsala Reggaefestival för detta - annars en av årets bästa tillställningar. Expressens Anders Nunstedt menar att Madonna är i sitt livs form. Det är inte jag, men jag har Golden circle-biljetter, trevligt sällskap och goda förhoppningar. Jag känner att jag borde tillägna la Donna ett eget inlägg och fnular lite på detta.

Alla som gillar gulliga katthistorier bör läsa om Casper här.

Nu vet jag inget mer.

2 kommentarer:

Johan sa...

Reaggefestival? Ja då skickar väl polisen dit 30 civilspanare som sätter ditt några ynglingar som röker lite gräs och ringer pressen direkt istället för att ta tag i de verkliga problemen. Grattis.

Beatrix Vnunk sa...

Johan: Jo. Det är så det funkar. Tänk om de la ned samma energi och personalstyrka i att kolla upp nattklubbar...! Då kan man börja snacka om tunga tillslag.