lördag 29 augusti 2009

Lördag och jag borde jobba ett par timmar...

Jag har tänkt lite mer på det här med rymden och Fuglesang. Jag vidhåller: det är helt onödigt att skicka upp karln igen. Här kommer mina förslag på utbytesalternativ:
  • Försäkringskassan
  • Familjen Bernadotte
  • Sverige Demokraterna
  • Folkkära programledare - ingen nämnd ingen glömd
  • Folk som gillar att prata om platt-tv
  • Mamma-bloggs-mammor
  • Comhem (men det är fullt möjligt att deras kontor redan...)
Det är alltså inget större fel på rymden som förvaringsalternativ - det är bara logistiken som inte riktigt klaffar.

8 kommentarer:

It´s all about me sa...

Såg en lång dokumentär just igårkväll om USA:s rymd-resor..! (jag blev mest irriterad över hur de egentigen bara verakde göra allt för att slå Ryssland) Rymden är grymt intressant (jag läste astronomi på gymnasiet).

Nu ska jag sätta mig och plugga ett par timmar...

Kim M sa...

Jag kan som vanligt bara hålla med.

A Versatile Girl sa...

Fast frågan är vad medelsvensson kommer enas om, om vi skickar upp alla folkkära programledare i rymden.
Jag tror det kan få läskiga konsekvenser.

michanek sa...

Kanske kan medelsvensson hänga med?

Beatrix Vnunk sa...

IAAM: Och än mer intressant kanske den blir om Tilde de Paula bor där?

Kim: Vi måste gå till botten med det här med våra föräldrar - du kan vara min hemlige lillebror.

AVG: Sant.

Miche: Touché!

Anonym sa...

Behövs det inte lite allsång i rymden också?Så det är väl lika bra att Lotta Engberg gör sällskap med Tilde?
"Fly me to the moon let me play among the stars let me see what spring is like on Jupiter and Mars...Kom igen då sjung med allihop,vilken fin atmosfär det är här ikväll...
/CS

Bojje sa...

nu har du gått och ändrat design på sidan igen va???

Beatrix Vnunk sa...

CS: Hur kunde jag glömma!?

Bojje: Förlåt.