söndag 3 augusti 2008

here we go again

jag brukar inte anta blogg-utmaningar, men den här gången gör jag det för att jag för att frk curly hade skrivit så kul!

Sex mer eller mindre underliga saker om mig själv:
  1. jag älskar eywind jonssons romaner på ett närmast besatt vis. Jag läser "drömmar om rosor och eld" en gång vartannat år.
  2. jag har bott på 37 olika adresser.
  3. jag ett nästan stört litet behov av andra och en ickesentimental inställning till relationer. När jag tröttnar på en människa är jag helt färdig med den.
  4. av någon obegriplig anledning så tror folk ofta, och felaktigt, att jag: är brunögd, lång, född 1974 och heter åsa. Och när jag säger ofta så menar jag ofta.
  5. min allra bästa vän har obotlig cancer som hon förr eller senare kommer att dö av. Jag tänker på det varje dag. Som en evig och mycket egoistisk sorg.
  6. jag har bara en och en kvarts njure
Jag utmanar rasande rose, göran och li.te
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information

Inga kommentarer: