tisdag 29 april 2008

it´s a sign

i söndags kollade jag på det helt makalöst trista programmet parlamentet. Och skrattade faktiskt. Upphovet till avvikelsen heter henrik schyffert. Och plötsligt slog det mig!
Jag vill gifta mig med schyffert! Verkligen.
Han är sveriges klart mest attraktive man. Oavsett perspektiv och utgångspunkt.

Nu är jag inte ensam om det här. Jag delar denna önskan med åtminstone miss a och schyfferts fru - bea uusma (även hon en förbannat attraktiv figur). Men så kom jag på att om vi inte kan gifta oss kanske jag kunde få ligga lite i alla fall...? Sånt brukar ju fruar tröttna på efterhand och bea skulle måhända rent av se det som en vinst? Mitt nya underkuvade kvinnojag tänkte att "va, fan; ligga eller gifta, henrik får bestämma". Sen somnade jag och drömde att jag hade sex med magnus uggla. Mycket märkligt. Egentligen ingen dålig idé, men ett jävla nedköp från schyffert, måste jag säga. Sen hände inget mer (som om något hänt hittills...?).

Men så idag! Jag tränade ett lunchpass på mitt ordinarie gym och vem var där? Jajamensan, henrik schyffert tränar på mitt gym!
Jag har aldrig tidigare sett honom. Inte förrän jag bestämt mig för att det är vi! Det är ett tecken. Sanna mina ord.

Inga kommentarer: