söndag 7 december 2008

treeeeoooo

gårdagen startade med ett kreativt ryck. Det producerades på hög nivå. Och firades med vin. Sen hamnade jag på michaneks balkong.
Och när jag säger michaneks balkong så är det mer ett tillstånd hemma hos Cicci än en plats hos den samme. Viss nytta gjordes.
Jag bar upp väggmaterial till motsvarande en liten trerummare.
Därmed upphörde allt mening.
Jag började bli gapig och jag tror att jag grät en skvätt.
Jag gifte, som vanligt, bort Benny Bling-Bling. Som bergis vill vara ihop med sin egen tjej.
När päroncognac serverades tyckte jag att idén var god.(!)
Vacklade hem ganska tidigt och passade på att ringa modern. Jag påpekade ihärdigt hur packad jag var. Fallifall det förelåg någon oklarhet där.
Vid hemkomsten gjorde jag slut med min man, men ångrade mig ganska snart.
Grät en skvätt.
Framåt natten ringde jag Annica för jag hade något viktigt att...
Hon svarade inte. Tack gud.
Friade sedan till Olle. Jag tror att han nobbade.
Ringde en annan god vän som inte svarade. Tack gud.
Kom sedan på att jag hade något mycket viktigt att säga Colette. Men då hittade jag inte telefonen. Tack gud.

I övrigt är det mesta oklart. Om någon vet något mer kan ni kontakta mig. Jag kanske kan betala mig fri?

Förlåt.

Inga kommentarer: