tisdag 30 december 2008

nytt år på gång

varenda människa vet att det nya året alltid blir en direkt avspegling av föregående års sista dag. Därför läggs det en del tid på att optimera nyårsnatten. Det är viktigt att sminket sitter som det ska och att man inte kräks. Annars blir man en mager tvättbjörn hela året.
Själv hade jag tänkt fira med att äta gott tillsammans med goda vänner. Eventuellt hade jag också tänkt att det kunde bli ligga av och kanske ett träningspass.
Det låter väl som ett grejt år?
Dessvärre verkar min lille svåger (aka "aset") ha smittat min man med vinterkräksjuka och själv är jag febrig, lite yr och har börjat intervallsova (sjukt jobbig hobby).
Det blir väl te och blåbärssoppa framför tvn.
Om inte ett mirakel sker så verkar 2009 bli ett riktigt jobbig år.

Inga kommentarer: