tisdag 23 november 2010

Dag 4 - Dagens mat

Uppvaknande: kanelte med cocosolja

Frukost: Tre koppar kaffe, tjärpastiller, gröt och ost

Mellis: Smakprov av mosad, halvtuggad banan och tre ballerina kladdkaka med römjölk

Lunch: Sejfilé på kulturhuset, latte och choklad-kanelbulle

Mellis: ostmacka och en halv chokladkaka. Marabou.


Till middag planeras en wok på lite av varje och ett glas rött. Det finns glass också tror jag.


Jag avser inte att dubbelkolla huruvida hela kostcirkeljäveln finns representerad.

4 kommentarer:

Johan sa...

Ah! dedäringa ballerinakexen e bra goda Kan smulas över glass också Fina grejer Men varför heter de "Ballerinakex"? Ingen jävla ballerina kan ju äta dom någon längre tid. Eller dansade Anna Book balett tidigare? Kan ju varit så. Jädra fläskkotlett!

Marcus sa...

Tjärpastiller säger du? Som stor anhängare av naturläkemedlens samtliga mumbo-jumbo-produkter blir jag självklart nyfiken på om det är något som kan hjälpa mig på traven?

Själv köpte jag kolloidalt silver för dyra pengar, vilket är att jämställa med en flaska Pellegrino till tio gånger taxan.

Johan sa...

När man köper något i hälsokosten med tjära, ingår fjädrar och en enkel karta med "ut ur stan" då? Eller fungerar det för något annat också? Också nyfiken.

Beatrix Vnunk sa...

Johan: Hahahahaha! Roligast i Sverige!

Marcus: tjärpastiller är konstigt godis. Troligtvis inte bra för någonting. Alls.