måndag 15 november 2010

Jag också.

För att hålla igång skrivandet en smula i min stress och misär hakar jag på samma utmaning som alla prestigebloggare. Men förvänta er inga mästerverk. Här är rubrikerna:

Day 01 – Introduce yourself


Day 02 – Your first love


Day 03 – Your parents


Day 04 – What you ate today


Day 05 – Your definition of love


Day 06 – Your day


Day 07 – Your best friend


Day 08 – A moment


Day 09 – Your beliefs


Day 10 – What you wore today


Day 11 – Your siblings


Day 12 – What’s in your bag


Day 13 – This week


Day 14 – What you wore today


Day 15 – Your dreams


Day 16 – Your first kiss


Day 17 – Your favorite memory


Day 18 – Your favorite birthday


Day 19 – Something you regret


Day 20 – This month


Day 21 – Another moment


Day 22 – Something that upsets you


Day 23 – Something that makes you feel better


Day 24 – Something that makes you cry


Day 25 – A first


Day 26 – Your fears


Day 27 – Your favorite place


Day 28 – Something that you miss


Day 29 – Your aspirations


Day 30 – One last moment

3 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Vad kul! då är det bara jag kvar då.

Kenneth Grönwall sa...

Det ska skulle jag behöva för att få lite fart.

Beatrix Vnunk sa...

Kentson och Egon: Kååmm ijen dååårååå!