fredag 6 februari 2009

sprudlar av kreativitet

tanken är att jag ska skriva om "rörligheten hos hjärna och ryggmärg", boka biobiljetter, städa upp ett par texter och skicka till kund samt göra ett par skyltar åt en annan.
Checklista:
Biobiljetter bokade - check.

Annars har jag läst lite bloggar, twittrat och pratat i telefon. Jag har även tagit en promenad down memory lane och googlat viktiga jävla prylar.
Nu börjar det dra ihop sig till lunch tycker jag. Tyvärr är jag inte hungrig eftersom jag åt frukost med efterrätt. Den varade mellan nio och nu.

Problemet är att att jag, revisorn och farbror staten har ett litet avtal som, i korthet, går ut på att jag jobbar, utan att passera gå, fram till i mars då skatten ska vara betald. Anna-Sara can not go to the krog, twittra, blogga, se Top Model eller dricka drinkar på gondolen ever again.
Jag vet precis vad som menas - mina tillkortakommanden ligger inte på det intellektuella planet - men det fungerar helt enkelt inte. Det är nog något fysiskt fel.

Inga kommentarer: