fredag 10 juli 2009

Ligga-listan no 3

Rent utseendemässig föreligger här viss Johnny Depp-varning. Han är aningen för feminint vacker (och lite för kort till och med för mig), men va fan.
Plats nr 3 går till the little big man - Prince.
Jag har varit ett fan sedan mina tidigaste tonår. Hy som sammet och rådjursögon. Ett musikaliskt geni, en egensinnig enstöring, ingen tycks egentligen veta något om honom och han vägrar egentligen att svara på alla frågor som inte rör hans musik. Som bekant gillar jag folk som kör sitt eget race och inte publikfriar. Jag älskar honom för att han så odistanserat salufört sig som ett objekt - vilket typ alla kvinnor i musikbranschen gör, men inga män. Jag tycker också att han åldrats med enorm värdighet. Til syvende og sidst placerar jag honom på listan av den simpla infama orsaken att han ser ut att vara så jävla bra i sängen. Jepp.


4 kommentarer:

Johan sa...

Vilket jävla bra val. Efter att ha kluddat dit Gudrun Schyman å Kristina Lugn på min coctailknullista så funderade jag faktiskt på Prince. problemet är ju att jag inte antagligen kan ligga med en man men vilken snubbe det är. Krångelpäng 10 på en tieskala. Sexighet 10 på densamme. hemlighetspoäng i topp de med. Samt att jag anser att detta musikaliska geni dansar bättre än jacksson. Bra val Torgnysdotter!!!

Kim M sa...

Oooh. Överraskande.
He doesn't do it for me. Men ligg loss du!

Annika sa...

Aaahh..that´s my guy. Nice choice.

Beatrix Vnunk sa...

Johan: Mmm, man har ju tyvärr vissa sexuella begränsningar. Jag tror nästan att jag får redovisa en "nästan-ligga-lista" vid sidan av.

Kim: Jag förvånar faktiskt rätt ofta mig själv. Jag kan egentligen inte finna ett enda gemensamt drag vad gäller mina verkliga män genom livet. Det finns ingen "Bea-typ"

Annika: Som min väninna Annica sa när vi glodde på gamla Prince-videos för något år sen:
- Men åååh, undra på att man var kåtare förr.
Hahahaha.