onsdag 27 maj 2009

Utmaning

Besvara frågorna om dig med hjälp av låttitlar från en och samma artist.
Undvik att upprepa en låttitel.
Den här utmaningen har jag sett lite varstans och jag väljer att tolka mitt liv genom Prince. Så klart.

Är du kvinna eller man?
And God created woman
Beskriv dig själv
Irresistable bitch
Vad tycker du om dig själv?
Baby I´m a star
Beskriv var du bor för tillfället
Planet Earth
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka?
Paisley Park
Favoritfärdmedel
Little red corvette
Din bästa vän är
Sister
Din favoritfärg är
Purple Rain
Hur är vädret?
Soft and wet
Favorittid på dagen
7
Om ditt liv var en tv-serie, vad skulle den då heta?
Under the cherry moon
Vad är livet för dig?
Scandalous
Det bästa rådet du kan ge?
DMSR (Dance Music Sex Romance)
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då?
Darling Nikki
Favoritmat
Bambi
Dagens tanke
Nothing compares 2 u
Hur skulle du vilja dö?
I would die 4 u
Din själs nuvarande tillstånd
The rest of my life
Fel du kan leva med
Sign o the times
Ditt motto
Free

Fast helst vill jag naturligtvis svara "scarlet pussy" mest hela ti´n. Man måste ju älska en artist med sådant på repertoaren. Och, ja, jag känner mig lite arbetsskygg i dag.

5 kommentarer:

It´s all about me sa...

Fan vad kul, det måste jag göra. Med madonna såklart!

Beatrix Vnunk sa...

IAAM: Tanken slog mig:)
Jag håller utkik!

Elias sa...

Hatten av!

Beatrix Vnunk sa...

Elias: Det är nog bara du som förstår storheten:)

Lenny sa...

kul idé, utmaningen antagen.